Tere tulemast Eesti Leivatööstuse E-poodi. 

Eesti Leivatööstus on üks suurimatest ainult Eesti kapitalil põhinevatest traditsioonilistest pagari- ja kondiitritoodete valmistajatest. Sarnaselt poeemi kauneid sõnu valiva luuletajaga, valime oma küpsetistesse hoolikalt parimaid koostisosi. Luues kunsti, olgu selleks imeline poeem või meelierutav küpsetis, rakendame me oma parimaid isikuomadusi – otsusekindlust, südikust, fantaasiat ning kõige enam ARMASTUST.


Eesti Leivatööstuse E-poe Tellimistingimused

Eesti Leivatööstus AS, registrikoodiga 10020297, aadress Ringtee 2, Tartu (edaspidi Müüja) ja klient , kes vormistab eestileib.ee/e-pood tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Ostja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Leping). Müüja kontaktandmed: info@eestileib.ee; 730 7000. Eesti Leivatööstuse E-pood (edaspidi E-pood) on Müüja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.  Üldsätted

1.1. Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel. 

1.2. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. 

1.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel. 

1.4. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures. 

1.5. Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

1.6. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.


2.   Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. 


3. Tooted ja tellimine

3.1.  Kauba tellimiseks  tuleb  lisada  soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse  vormistamiseks tuleb täita nõutud  andmeväljad  ning  valida  sobiv  koht toodete  kättesaamiseks.  Seejärel  kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda sobiva pangalingi kaudu.

3.2. Tellimus tuleb esitada vähemalt kaks tööpäeva enne soovitud kättesaamist. 

3.3. E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust väljanägemisest. 

3.4. Eritellimustoodetele rakenduvad erinevad kilohinnad ning müügitingimused.

3.5. Tellimuse kinnitamiseks saadame kinnituse teie e-posti aadressile. Täpsustavate küsimuste korral võetakse ühendust telefoni teel.

3.6. Tooted tarnitakse Teie poolt valitud kättesaamise punkti.


4. Ostu sooritamine ja makseviisid

4.1. Ostja valib soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (kontaktisik, telefon, e-posti aadress), kinnitama lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu eest. 

4.2. Müük on toimunud juhul, kui Ostja on vormistanud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

4.3. Ostja kohustub esitama tõeseid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.4. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil.

4.5. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.


5. Kohaletoimetamine

5.1. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

5.2. Eestisisesed saadetised jõuavad  üldjuhul  Ostja  määratud  sihtpunkti  1-2  tööpäeva  jooksul  alates müügilepingu  jõustumist. 

 

6. Pretensiooni esitamise õigus 

6.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. 

6.2. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale. 

6.3. Kui  E-poest  ostetud  kaubal  on  puudused,  mille  eest  Veebipood  vastutab,  parandab  või asendab  müüja puudusega  kauba.  Kui  kaupa  ei  ole  võimalik asendada, tagastab müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

6.4. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. 


7. Isikuandmete töötlemine 

7.1. Müüja kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,   pangarekvisiidid)   ainult   tellimuse   töötlemiseks   ning   kauba   ostjale   saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. 

7.2. Müüja saadab  Ostjale  uudiskirju  ning  pakkumisi  ostja  e-maili  aadressile  ainult  juhul,  kui Ostja  on  selleks  avaldanud  soovi  sisestades  veebilehel  e-kirja  aadressi  ning  andnud  teada  oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. 

7.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 


8. Vaidluste lahendamine 

8.1. Kui  Ostjal  on  Veebipoe  osas  pretensioone,  tuleb  need  saata  e-kirja  aadressile  tellimine@eestileib.ee või   helistada telefonil: 7307 000.

8.2 Kui  Ostja  ja  Veebipood  ei  suuda  lahenda  vaidlust  kokkuleppe  teel,  siis  on  Ostjal  võimalik pöörduda  Tarbijavaidluste  komisjoni  poole.  Menetlustingimustega  saab  tutvuda  ning  avaldust esitada siin. (https://komisjon.ee/et) Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage